niedziela, 18 marca 2012

Dla Basi M.

Baśko, urodzinowy dla Ciebie wierszyk od serca wielickiego :-)
Nie taki piękny jak Twoje rymy...
Myśli moje poskładałam w wersy proste, myśląc o Tobie ciepło :-)

Urodziny to czas refleksji nad minionymi latami, więc i ja z tej okazji poczyniłam taką... 
Początek studiów 2004 r. (podyplomowych) 

Jadąc wczoraj wieczorem z pracy wspominałam nasze pierwsze spotkanie, pierwszą wspólną kawę w barze w rektoracie UG :-)...

Zamieszczam krótką, historyczną fotorelację :-) z ostatnich 8 lat!
Nie udało mi się, niestety odnaleźć zdjęć ze wszystkich spotkań...

Życzę Tobie (i sobie i dziewczynom) aby ten ciekawy czas trwał...

Dla Basi M.  /18/03/2012 r./

Jadąc w ciemności drogą do domu 
myślę o Baśce, co ma dziś święto
co z serca nie może uciec nikomu
a drogą w życiu podąża krętą

Kolejna babska impreza :-) Baśka złapana w sieci
Moje urodziny 2004 r. :-) Baśka testuje cytrynę
Rzetelna nauka przed egzaminem...o czym świadczą kieliszki :-)


Basia nas wszystkich w gromadę brała
na rybę, tańce (góralska chata!) 
zdjęcia robiła, wiersze pisała  
i czasoprzestrzeń nam wypełniała 







Głupawka :-) Zajęcia były zbyt długo...





Zawsze życzliwa, pomocna, dobra
Góralka z kości, krwi i natury 
bystre ma oko, język jak kobra 
choć morze lubi to kocha góry




Lato...hmmm, czasem słońce za mocno przygrzeje :-)






Dusza wrażliwa schowana mocno
uśmiech przykrywa pewnie, co boli
w dzień roześmiana, grzech porą nocną (?)
Baśka wygłupia się i swawoli


Te książki za nami, oczywiście wszystkie przeczytane :-)









Życzę Ci Baśko, droga Góralko 
byś siłę zawsze odnaleźć mogła
żadną nie trapiąc się troską, walką
by Twoja ścieżka wciąż była dobra


a to nawet nie wiem kiedy...

Spotkanie w Sopocie ("Pinokio")
Zachwytu mego nad Tobą droga 
nie umiem dzisiaj wyrazić piękniej
wiedz, że w mym sercu stara czy młoda
zawsze obszerne odnajdziesz miejsce




Kolejne spotkanie w Sopocie (też "Pinokio") 






Dziś urodziny Twoje kolejne 
raduj się, zatem Baśko kochana 
życie ciekawe, wszak co dzień inne
wyzwania przyjmuj z samego rana


Ja z boku stoję, czuwam uważnie
byś tylko pół...  pokazywała
by nikt nie skrzywdził Ciebie (a jakże!)
abyś Ty serce otwarte miała
 
Znów w Sopocie... sushi 1









Byś mogła talent rozwijać jeszcze
radość nieść małym, średnim i dużym
by rzadko na głowę Twoją padały deszcze
a uszy słyszeć nie miały burzy


Moje wielickie słowa są proste
bez rymów ładnych i składu może
ale dla Ciebie tylko to słowa 
byś zawsze miała radości morze 




Dziękuję Baśko, fajnie że jesteś!


Gdynia... sushi 3
Baśka... po prostu :-) 
Baśka romantisze :-)
 








3 komentarze:

  1. Wzruszyła mię Iza, pisząc dla mnie wiersze,
    choć mogła zbyć mnie przecie półgębkiem, wpół słowa, lecz stały się te życzenia w sercu moim pierwsze, bom się nagle poczuła jak świata królowa!
    Dziękuję! Basia M.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny wiersz dla pięknej dziewczyny:) a ja pogubiłam się w datach i przegapiłam urodziny Bachny; kajam się więc publicznie i do Baśki naszej dzwonię natychmiast;
    Hrabina BB:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :-) to życzenia muszą być podwójnie piękne! Pozdrawiam Hrabinę!

    OdpowiedzUsuń